.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف محموله بزرگ مواد مخدر در فریدونکنار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از کشف و ضبط یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان کردستان توسط نیروهای اطلاعات سپاه این شهرستان به ظرفیت دو خودرو خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،‌ مسلم مسلمی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله سپاه شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت باید با هیئت امناهای مساجد همکاری گسترده و مطلوبی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ولایی بودن مردم فریدونکنار در همیشه تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده و در همین راستا انتظارات از فعالیت‌های بسیج در سطح شهر و روستاهای منطقه فراتر از هر زمان دیگری است چرا که بسیج با همه سنین سر و کار دارد و نمی‌خواهیم فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را فقط بر یک بازه سنی متمرکز کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار بیان داشت: اهداف ترسیم شده سپاه در محورهای مختلف باید توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با برنامه‌ریزی‌های جدی و دقیق محقق شود.
این مسئول تصریح کرد: در این برهه زمانی حساس که تمرکز جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب بر هم‌پاشی کانون‌های گرم خانواده است که نقش بسیج بیش از پیش حائز اهمیت است.
به گفته فرمانده سپاه فریدونکنار، اشراف اطلاعاتی سپاه در سطح شهرستان فریدونکنار بسیار افزایش یافته و به سطح مطلوبی رسیده است.
وی خواستار افزایش بکارگیری مردم و عضویت آنها در بسیج شد و گفت: برنامه‌های بسیج باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر زندگی مردم و به ویژه قشر جوان و نوجوان منطقه تاثیرگذار باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار از رضایت دفتر آیت الله جنتی به عنوان مسئول طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور از فعالیت‌های این ستاد در شهرستان خبر داد.
وی در پایان از کشف و ضبط یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان کردستان توسط نیروهای اطلاعات سپاه این شهرستان به ظرفیت دو خودرو خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.